środa, 29 maja 2013

Sowa

Hej, jak zapewne zauważyliście, usunęłam "Klątwa Lorda Voldemorta". Uznałam, że skoro te dwie historie są zupełnie inne, to trzeba stworzyć oddzielnego bloga. Jeszcze kwestia szablonu itp. Adres do nowego bloga : http://klatwalordavoldemorta.blogspot.com/.
P.S. Wiem, że długo już nie ma żadnego rozdziału, ale nie wyrabiam. Teraz jest ten okres, że uczniowie chodzą i poprawiają..w zasadzie to wszystko, więc niestety nie mam czasu. Na szczęście jest ten długi weekend, więc będę mogła też coś napisać :)
P.S.2 Całkiem sporo widzę odwiedzających, a nie ma komentarzy. Na prawdę napiszcie co myślicie, ja nie gryzę, więc bądźcie szczerzy. Komentarz dla mnie to motywacja, albo też rada na poprawę.

3 komentarze:

  1. Witaj, z przykrością informuję, że nie wykonam Twojego zamówienia na szablon. Nie potrafię nic sklecić w dodatku zrezygnowałam z zamówień. Więcej informacji na stronie. Jeszcze raz bardzo przepraszam - land-of-grafic

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz!!! Proszę, prosz, proszęę!!!!!! Genialne!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktualnie jestem za granica i nie moge sie zalogowac, ale obiecuje, ze nie porzuce tego opowiadania. Zbyt dlugo myslalam nad za i przeciw kiedy tworzylam bloga, by teraz zrezygnowac. Po za tym w glowie mam juz cala historie i mysle, ze jest ciekawa. Bardzo przepraszam wszystkich czytelnikow, ale nic na to nie poradze. Mysle, ze w polowie sierpnia bedzie nowa notka, ale nic nie obiecuje.
    ~Katherina

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obserwatorzy